Affärsidé

Affärsidé

Affärsidé:

Vi ökar försäljning av snabbrörliga konsumentprodukter inom dagligvaru- och servicehandeln, genom att erbjuda flexibla och kvalitativa tjänster inom försäljning och butiksmarknadsföring.

- Vår övergripande grundidé för framgång bygger på att vi har kunnig, välutbildad och serviceinriktad personal som har djup insikt i säljarbete.

Vår modell:

1. Vi utarbetar och överenskommer om mål, distributions- och säljstrategi samt bearbetningstakt tillsammans med våra kunder.

2. Uppdragsgivare erhåller högsta prioritet i säljarbetet. NextStores säljare har maximalt fyra leverantörer i sin portfölj.

3. Vi översänder löpande rapporter enligt överenskommelse.

4. Vi har fler betalningsmodeller, som ger uppdragsgivaren möjlighet att välja vad som passar bäst.

5. Uppdraget sammanfattas i ett avtal.

försäljning, konsumentprodukt butiksmarknadsföring
försäljning, konsumentprodukt butiksmarknadsföring

Ägare:

Johan Lindström
Grundare av företaget 2010. Johan har erfarenhet från dagligvaru- och servicehandeln sedan tio år tillbaka. Han har jobbat som säljare, regionchef och nu de senaste fyra åren som grundare och projektansvarig för NextStores expansion i Sverige. Johan är ansvarig för affärsområde Säljbemanning.

Rickard Molin
Rickard har en gedigen bakgrund från FMCG-branschen. Han har erfarenhet från olika positioner inom försäljning i olika roller som säljare, regional försäljningschef, ledningsgrupp och key account management mot dagligvaru- och servicehandeln. Bland företagen kan nämnas Philip Morris AB, Wurth Svenska AB och Assi Domän. Nu de senaste fyra åren har han också jobbat tillsammans med Johan som grundare och projektansvarig för NextStores expansion i Sverige. Rickard är ansvarig för affärsområde Butiksexponering.

Tomas Sjögren
Tomas har en gedigen erfarenhet från dagligvaru- och servicehandeln. Tomas har jobbat på nästan alla befattningar inom leverantörsledet, exempelvis: säljare, försäljningschef, marknadschef, marknads- och försäljningsdirektör, trade marketing manager, head of key account management, vd och konsult. Tomas har arbetat med företag som: Stimorol, OLW, Fazer, Kronfågel och British American Tobacco.

Kontakta oss, så jobbar vi gemensamt fram den bästa lösningen för en framgångsrik och hållbar framtid för dig och ditt företag.

Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att fortsätta surfa godkänner du detta. Läs mer

OK